daro web site
 
Bramka SMS
 

Rodzina
Serwisy 
Pozycjonowanie stron 
Pomysły
Albert Einstein
lodowce Alaski
zabezpieczenie ATX
bramka SMS
UFO filmy
sennik
działo orgonowe
odkrywca orgonu
raport o smogu i deszczach
akumulator orgonowy
wiadro z orgonem...
biony orgonowe
magnesy neodymowe
magnetyzer
biegunowość
tips & tricks dla windows
software
Kontakt 
elektrownie wiatrowe
lotto
 

Magnetyzer paliwa

Co dają magnetyzery paliwa?

Magnetyzery zbudowane z magnesów neodymowych zmniejszają realne zużycie paliwa w silnikach benzynowych, Diesla oraz z instalacją LPG poprzez domnieralizowanie mieszanek paliwowych.

Dlaczego tak się dzieje ?

Cząsteczki w normalnej postaci są chaotycznie ułożone i pozlepiane, tworząc łańcuchy i inne twory przestrzenne ograniczające dostępność tlenu potrzebnego do ich dokładnego spalenia. Podczas całkowitego spalania wydzielany jest dwutlenek węgla i woda (CO2 i H2O). Niestety każdy silnik spalinowy emituje także tlenki węgla, węglowodory (w postaci gazowej oraz sadzy) oraz tlenki azotu wiązanego z atmosfery przy nadmiarze tlenu i wysokiej temperaturze.

Silniki Diesla w czasie spalania wydzielają dodatkowo - aldehydy jest to dowód na niedoskonałość w spalaniu mieszanki paliwa. Modyfikacja ilości paliwa do ilości powietrza w zależności od proporcji (40% powietrza - więcej CO i HC, 60% powietrza - mniej CO i HC, ale więcej NOx). Efektem tego ostatniego jest przegrzewanie silnika. Dlatego zalecana jest ingerencja w właściwości paliwa, przez co rozbijając jego makrocząsteczki, zapewnimy im jak największą reaktywność w wiązaniach molekuł.

Co może pomóc ?

Jednokierunkowa (w uchwycie plastikowym) soczewka magnetyczna z silnym magnesem neodymowym - innymi słowy magnetyzer. Silne pole magnetyczne powoduje rozbicie łańcuchów cząstek paliwa, porządkując ich rozkład, a do tego nadając im dodatni ładunek. Dzięki temu tlen znajdujący się w mieszance paliwowo-powietrznej znajduje więcej wiązań, łatwiej reaguje z węglowodorami i w rezultacie powoduje spalanie większej ilości cząstek paliwa znajdujących się w tej samej jego objętości. Efektem jest zwiększenie wydajności silnika i mniejsza ilość zanieczyszczeń w spalinach.

Dlaczego w uchwycie plastikowym, a NIE w obejmnie metalowej ?

Każda metalowa obejma rozprasza pole magnetyczne przez co nie można stworzyć soczewki magnetycznej, która będzie łączyła oba bieguny magnesów. Docelowo blaszka magnetyczna powinna być tylko od gory magnesu odbijając, a zarazem gromadząc pole magnetyczne.

 

magnetyzer paliwa nie prawidłowa budowa magnetyzera rozproszająca pole magnetyczne na boki
prawidłowa budowa magnetyzera wraz z soczewką magnetyczną

Jakie korzyści ze stosowania magnetyzera paliwa?

  • oszczędność zużycia paliwa nawet do 22% (ogromy na to wpływ ma technika jazdy)
  • zwiększenie momentu obrotowego w całym zakresie obrotów (poprawa elastyczności),
  • wzrost mocy maksymalnej (większa prędkość maksymalna)
  • ochrona katalizatora - silniki bez katalizatorów emitują 80-95% mniej zanieczyszczeń!
  • usunięcie z komór spalania szkodliwego nagaru - pierścienie tłokowe rozprężają się i doszczelniając cylindry przywracają nominalne ciśnienie sprężania silnika oraz likwidują główną przyczynę dymienia (olej przedostający się do komory spalania)
  • zapobieganie zatkaniem wtryskiwaczy (szczególnie ważne przy paliwach słabej jakości)
  • wyciszenie silnika - równomierniej zachodzący proces spalania emituje mniej hałasu i wibracji.

Jak zamontować magnetyzer ułożenie magnesów?

Ułożenie magnesów - magnetyzer powietrza

Wszystkie magnesy muszą być skierowane strona PÓŁNOCNĄ (N) do przewodu powietrza. Proszę sprawdzić biegunowość przed założeniem magnesów. Z drugiej strony powinna znajdować się blaszka metalowa tak, aby magnes mógł być aktywowany (przyciągać się) stroną (S) do opaski.

Ułożenie magnesów - magnetyzer paliwa

Jonizacja paliwa dodatnia występuje wtedy gdy PÓŁNOCNA (N) strona magnesu odwrócona jest do przewodu paliwowego zaś druga część magnetyzera z drugiej strony przyłożona jest stroną POŁUDNIOWA (S) - na przeciwległych płaszczyznach.

UWAGA ! Magnetyzery paliwa montujemy na filtrze paliwa ! W żadnym wypadku NIE na przewodach !

Obejmy muszą być odizolowane od siebie gdyż pole magnetyczne będzie rozpraszane, a przez to działanie magnetyzetra znikome lub w granicy błedu. Nie ma możliwości odizolowania obejm jeśli są metalowe i moc POŁUDNIOWEJ (S) strony magnesu będzie przechodzić przez opaskę na całej długości. Jeśli nie mamy plastikowych obejm magnesy należy przymocować taśmą klejącą lub opaską plastikową by nie było zawirowań magnetycznych na obejmie co równa się znikomą jonizacją czy też mineralizacją substancji.

Uwaga !
Magnesy są na tyle silne, iż załamanie pola przy zastosowaniu obejm metalowych ma ogromny wpływ na działanie magnetyzera. Przy zastosowaniu obejmy metalowej nie ma możliwości odizolowania jednej od drugiej.

Prosty przykład przykładając magnes z obejmą z jednej strony kabla, a z drugiej dolną obejme - magnes będzie trzymał obejmę bez śrubek za to na końcach obejm będzie zawirowanie przez co wtworzą się prądy wsteczne działające negatywnie na magnetyzer - to samo co w prądnicach.
Więc zastosowanie strapów plastikowych zamiast obejmy metalowej daje o niebo lepsze rezultaty!

Uwagi co do montażu

Magnetyzer paliwa
Magnetyzery montujemy na przeciw siebie na filtrze paliwa w żądnym przypadku nie należy montować na przewodach doprowadzających paliwo. Przy instalacjach LPG (gaz) - na filtrze za reduktorem, a przed punktem wejścia przewodu do kolektora powietrznego. Dla silników gaźnikowych o pojemnościach powyżej 1.6l oraz wszystkich silników z wtryskiem i Diesla jak również z instalacją LPG (gaz), aby uzyskać należyte efekty zalecam stosowanie dwóch magnetyzerów paliwa. Nie stosujemy w jednym magnetyzerze więcej niż 2 magnesy magnes płytkowy 25x10x5 lub magnes płytkowy 40x10x5 lub 40x15x5 lub 40x15x6 ten to już przesada moim zdaniem. Jeśli nie mamy opasek zaciskowych możemy zamontować magnesy taśmą klejącą. Zalecam również zastosowanie magnetyzera powietrza, ponieważ zjonizowane powietrze (tlen) da większej mocy Twojemu silnikowi.

Efektów magnetyzera należy oczekiwać zaraz po zamontowaniu. Nie ma tutaj żadnych okresów przejściowych to nie bateria, że musi się naładować. Jeśli po okresie kilku dni nie odczujemy różnicy w jeździe można oddać magnetyzer sprzedawcy. W silnikach gaźnikowych należy po zastosowaniu magnetyzera wyregulować gaźnik (w kierunku zubożenia mieszanki oraz zmniejszenie obrotów biegu jałowego) w silnikach z wtryskiem regulacja odbywa się automatycznie.

Magnetyzer powietrza

Co daje magnetyzer powietrza?
Celem działania magnetyzera powietrza jest uporządkowanie w przestrzeni rozkładu cząsteczek tlenu oraz nadanie im ujemnego ładunku. Paliwo musi mieć dodatni ładunk cząstek, łatwiej więc następuje jego wymieszanie z powietrzem. Komora spalania wypełniana jest równomierniejszą mieszanką, spalającą się dokładniej w cyklu pracy silnika. W rezultacie wyzwala się więcej energii, a powstaje mniej szkodliwych dla środowiska produktów spalania (CO, HC, NOx).

Uwagi co do montażu

Magnesy w magnetyzerze powietrza muszą być ustawione stroną PÓŁNOCNA (N) do przewodu na wszystkich czterech magnesach.

Magnetyzery powietrza najlepiej zrobić z czterech magnesów płytkowych 25x10x5 lub 40x10x5
(opaskę należy odizolowywać gdyż niweluje ona moc magnesów przeciwnym biegunem)

magnetyzer powietrza

nie prawidłowa budowa magnesy nie mogą się stykać

Stosowanie magnetyzera powietrza jest celowe jako uzupełnienie działania magnetyzera paliwa. Pomaga w uzyskaniu maksymalnych oszczędności zużycia paliwa (poprzez jonizację cząsteczek tlenu w powietrzu przed spalaniem).

Magnetyzer płynu chłodzącego.

Co daje magnetyzer płynu chłodzącego?
Efektywnie oczyszcza instalacje oraz zapobiega ponownemu osadzaniu się kamienia. Wspomaga działanie magnetyzerów paliwa i powietrza. Szczególnie zalecam do jednostek po tuningu chipa. Również nie zalecam stosowania w magnetyzerze płyny opasek metalowych.

magnetyzer płynu


Dzięki magnetycznym zdolnością neodymów namagnesowany płyn chłodniczy skuteczniej odbiera z bloku silnika ciepło, przez co silnik dłużej zachowuje swoje właściwości. Na skutek tego procesu poprawia się ekonomika spalania, co wpływa na polepszenie osiągów oraz niewielki spadek zużycia paliwa, a w dalszej perspektywie na wydłużenie trwałości jednostki napędowej. Najlepiej jest stosować go razem z kompletem na paliwo/powietrze by uzyskać maksymalne efekty działania.

Magnetyzer pieca gazowego.

Co daje magnetyzer pieca gazowego?
Zmniejsza realne zużycia w piecu CO, kuchniach gazowych, przepływowych ogrzewaczach wody jak również oczyszcza instalacje oraz zapobiega osadzaniu się kamienia (podgrzewacze przepływowe, termy) oraz podnosi jakość molekularną (gazu, wody) układając molekuły przed użyciem.

Jakie korzyści ze stosowania magnetyzerów ?

  • Spadek emisji CO, HC i NOx (według producentów nawet ok. 50%)
  • Zmniejszenie zużycia paliwa (według producentów nawet ok.10 - 20%)
  • Uzyskanie efektu wysokooktanowego ze słabego (tańszego) paliwa.
  • Lepszą pracę gaźników i wtryskiwaczy paliwa.
  • Czyste świece.
  • Wzrost mocy i elastyczności
  • Oczyszczanie przewodów i komory spalania z nagaru.
  • Łatwy rozruch w każdych warunkach.
  • Znaczne przedłużenie żywotności silnika.

Magnetyzer wody.


Co daje magnetyzer wody ?
Woda dostarczana do gospodarstw domowych zawiera wiele różnych substancji mineralnych. Powszechnym i dokuczliwym zjawiskiem jest to, że ich sole krystalizują tworząc wewnątrz instalacji osad popularnie zwany kamieniem kotłowym. Długoletnie użytkowanie instalacji rurowych przy braku środków przeciwdziałających osadzaniu się kamienia może doprowadzić np. do całkowitego zamknięcia prześwitu rur. Silne i odpowiednio ukierunkowane pole magnetyczne zmienia właściwości fizyczne wody. Polepszając jej właściwości rozpuszczające nie dopuszcza do wytrącania się kamienia, powodując przy tym wypłukiwanie osadów już powstałych. Poddanie wody działaniu pola magnetycznego zmniejsza także jej napięcie powierzchniowe. Polega to na rozbiciu mostków wodorowych jej asocjatów, przez co poprawie ulegają właściwości myjące jak również zmiękczenie wody oraz poprawę smaku i zapachu.
UWAGA: Proces oczyszczania instalacji trwa około miesiąca. W tym czasie często występuje konieczność okresowego oczyszczania baterii z drobin rozkruszonego i wypłukanego osadu.

Jak zbudować magnetyzer ?
Potrzebne dwa (lub cztery) magnesy neodymowe (odporne na najwyższe temperatury pracy pokryte warstwą chromoniklu o wysokiej przenikalności magnetycznej i znakomitej odporności na korozję), układamy je na przewodzie tak by się przyciągały. Po ułożeniu w odpowiedniej pozycji mocujemy opaskami plastikowymi albo taśmą izolacyjną.
Magnesy neodymowe nie mogą się dotykać.

Zalecam stosowanie magnesów płytkowych 25x10x5 najlepiej do temperatury 120 stopni tz. N38H.

magnesy

Potrzebujesz takie magnesy neodymowe zobacz na stronę http://www.magnesy-tanio.net

magnesy neodymowe

Więcej informacji o magnetyzerach znajdziesz na stronie http://www.turbomag.pl

 
   Aktualności
Nie można połaczyć się z serwerem